Isnin, 2 Disember 2013

Menjadi RaNia @ rakan niaga dan rakan dropship QASEH Ana Edar

Salam Qaseh sayang,



Kami mempelawa anda untuk menyertai AnaEdar dengan berada di dalam kumpulan besar saya sebagai Rakan Niaga (RANIA) saya.

Bagi anda yang mempunyai kekangan kenderaan,kekangan modal, kekangan masa tetapi masih ingin menjana pendapatan lumayan dengan produk QasehGold, anda masih berpeluang menyertainya.

Saya mencari bakal RANIA yang mempunya kriteria
berikut :
^ mempunyai network yg bagus
^ berminat, bersungguh
^ rajin, tidak beri alasan
^ menerima kritikan, teguran
^ minda bisnes

Saya mencari bakal DROPSHIP yang punya kriteria berikut :
^ tiada modal tapi rajin
^ ada customer tapi sukar mengepos barang
^ rajin, tidak beri alasan,menerima kritikan

Saya mencari bakal PELANGGAN seperti berikut :
^ banyak sakit sana sini
^ tidak sakit tapi nak kekal cergas
^ yang yakin dengan produk makanan sunnah diiktiraf IMP
^ yang ingin berikhtiar untuk kesihatan yang lebih baik

Jika anda berada di kategori di atas, boleh PM atau whatsapp/sms 018-9527725 Kakyong Habibah

Jika anda memerlukan income tambahan, ayuh hubungi segera.. In shaa Allah, bisnes ini berdasarkan syariah compliance...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...